fbpx
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Δευ - Παρ: 9:00 - 18:00
Υποστήριξη 24/7/365
+30 215 5 400 600
Τηλέφωνο
Αριστοτέλους 36, Αθήνα
Τ.Κ.: 104 33

Τηλεφωνικό Σύστημα 3CX

Τηλεφωνικό Σύστημα 3CX

Το 3CX είναι ένα IP PBX Τηλεφωνικό Σύστημα λογισμικού τύπου και αποτελεί ένα πλήρες, έτοιμο Τηλεφωνικό Κέντρο VoIP.

Εκτός από τη σημαντικότατη εξοικονόμηση κόστους κλήσεων, προσφέρει πλήθος λειτουργιών, καθιστώντας τη διαχείριση και συντήρηση πιο εύκολη από ποτέ.

Οικονομία έως 80% στον τηλεφωνικό λογαριασμό

Αυξημένη παραγωγικότητα (presence, chat)

Φορητότητα με εργασία από οπουδήποτε

Ολοκληρωμένη λύση τηλεδιάσκεψης

Βελτίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών (Click2Call & ενοποίηση CRM)

Εικονικοποίηση σε server ή σε χαμηλού κόστους Mini PC

Τηλεφωνικό Σύστημα 3CX
Τηλεφωνικό Σύστημα 3CX

Μείωση του Κόστους Κλήσεων έως 80%

Εντυπωσιακά φθηνότερη χρέωση εξερχόμενων κλήσεων, με χρήση SIP/ παρόχων VoIP.

Οι τηλεργαζόμενοι ή οι άνθρωποι που εργάζονται εκτός γραφείου μπορούν να πραγματοποιούν ενδοεταιρικές κλήσεις χωρίς χρέωση.

Συνδέστε απομακρυσμένα γραφεία ή καταστήματά σας και όλες οι κλήσεις μεταξύ τους θα είναι δωρεάν.

Τα διεθνή DID και η IP τηλεφωνία, επιτρέπουν στους πελάτες να σας καλέσουν φθηνά και να αυξηθεί η ικανοποίηση των πελατών.

Επιπλέον, μαζί με το λογαριασμό τηλεφώνου, θα μειωθεί και το κόστος αγοράς, επέκτασης και συντήρησης του PBX.

Προσιτή Τιμή & Εύκολη Διαχείριση

Το κόστος του 3CX βασίζεται στον αριθμό ταυτόχρονων κλήσεων που θα υποστηρίζει και όχι στον αριθμό των extensions, θέτωντας το κόστος αγοράς και επέκτασης του PBX εξαιρετικά προσιτό. Περιλαμβάνει μια διαδικτυακή κονσόλα διαχείρισης, για πρόσβασή σας από οπουδήποτε, η οποία σας παρέχει τον πλήρη έλεγχο των κλήσεων σε ζωντανή απεικόνιση.

Status – πλήρης εικόνα της κατάστασης των υπολοίπων χρηστών

Δυνατότητα επέμβασης, συνακρόασης και whisper σε κλήση

Παρακολούθηση του πλήθους των απαντημένων και μη απαντημένων κλήσεων

Κατάσταση κλήσεων - ποιος χρήστης ομιλεί, με ποιον καλούντα και πόση η διάρκεια κλήσης

Τηλεφωνικό Σύστημα 3CX
Τηλεφωνικό Σύστημα 3CX

Ενσωματωμένη Ενοποιημένη Επικοινωνία

Το 3CX διαθέτει ενσωματωμένες ενοποιημένες επικοινωνίες χωρίς ξεχωριστό λογισμικό – λειτουργίες οι οποίες παρέχονται με επιπλέον χρέωση από άλλους προμηθευτές PBX. Οι δυνατότητες, επιγραμματικά:

Έλεγχος παρουσίας (presence)

Λήψη φωνητικού ταχυδρομείου & fax μέσω e-mail

Διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις

Ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων

Ενσωματωμένες εφαρμογές softphone και smartphone του 3CX

Απαράμιλλη Φορητότητα - Softphones

Το 3CX περιλαμβάνει εφαρμογές VoIP για Android και iOS που σας δίνουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε την εσωτερική τηλεφωνική γραμμή του γραφείου σας όπου κι αν βρίσκεστε.

Απαντήστε σε κλήσεις μέσω της εσωτερικής τηλεφωνικής σας γραμμής και μεταφέρετέ τις στους συναδέλφους σας χωρίς να ζητήσετε από τους πελάτες να καλέσουν άλλον αριθμό.

Μειώστε το κόστος των τελών κλήσεων της εταιρείας σας, αυξήστε την παραγωγικότητα και εξασφαλίστε ότι δεν θα χάσετε ξανά ούτε μία κλήση!

Τηλεφωνικό Σύστημα 3CX

Χαρακτηριστικά 3CX Call Center

Επαγγελματικού επιπέδου δυνατότητες για υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.

Προηγμένα στατιστικά

Real-Time παρακολούθηση status κλήσεων
Παρακολούθηση status κλήσεων και των καλούντων που βρίσκονται στην αναμονή

Δυνατότητα Call Back

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να κλείσει αλλά να μη χάσει τη θέση του στην αναμονή
Κλήση του πελάτη μόλις κάποιος agent γίνει διαθέσιμος
Αποστολή ειδοποίησης με email στον επόπτη

Listen and Whisper

Ο επόπτης μπορεί να ακούει τις κλήσεις χωρίς ο agent ή ο πελάτης να το γνωρίζουν.
Ο επόπτης μπορεί να μιλήσει στον agent χωρίς να γίνει αντιληπτός από τον πελάτη.
Ο επόπτης μπορεί να επέμβει στη συνομιλία και να βοηθήσει τον agent και τον πελάτη.
3CX Call Center

Στατιστικά Agent

Είσοδος - έξοδος στις συνεδρίες. Μέτρηση χρόνου παραμονής και απουσίας από τις συνεδρίες. Παρακολούθηση του πλήθους των απαντημένων & μη απαντημένων κλήσεων. Μέσος όρος και μέγιστος χρόνος αναμονής.

Δυνατότητες στην αναμονή

Round Robin, Longest Waiting, Least Talk Time, Fewest Answered, Hunt By Threes - Random, Hunt By Threes - Prioritized

Ειδοποιήσεις SLA

Ο Διαχειρηστής μπορεί να ειδοποιηθεί όταν ένας καλών βρίσκεται στην αναμονή για περισσότερο από τον προκαθορισμένο επιθυμητό χρόνο. Καταγραφή γεγονότων
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας εδώ με αίτημα υποστήριξης ή με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., τηλεφωνικά στο 2155 400 600.
Αν ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε μαζί μας σε επίπεδο μεταπώλησης επικοινωνείστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Η ACCESSIT παρέχει συμφέροντα προγράμματα συνεργατών.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

M