fbpx
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Δευ - Παρ: 9:00 - 18:00
Υποστήριξη 24/7/365
+30 215 5 400 600
Τηλέφωνο
Αριστοτέλους 36, Αθήνα
Τ.Κ.: 104 33

support

Φιλοσοφία της εταιρείας είναι ο συνδυασμός της παροχής των ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής, εφαρμογών λογισμικού, υπηρεσιών Cloud και της συνολικής υποστήριξης των πελατών της, η οποία βασίζεται τόσο στην ταχύτητα της online υποστήριξης όσο και στην άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτησης.

Επίλυση πολύπλοκων προβλημάτων με άμεση online υποστήριξη & μέσω απομακρυσμένης υποστήριξης. Εξειδικευμένοι τεχνικοί βρίσκονται δίπλα σας για κάθε πρόβλημα έτοιμοι να δώσουν την καλύτερη λύση.

Η εταιρεία παρέχει πλήρη ενημέρωση και πληροφόρηση μέσω των social media Facebook & Twitter που είναι διασυνδεδεμένα με το portal πελατών στο https://portal.accessit.gr για την πιο άμεση ενημέρωση των πελατών της τόσο σε ανακοινώσεις νέων εκδόσεων, αναβαθμίσεων και γενικών θεμάτων.

Στο youtube channel θα βρείτε χρήσιμα βίντεο για την χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ACCESSIT.

Χάρη στο ειδικά διαμορφωμένο portal https://portal.accessit.gr οι πελάτες μας κάνουν εγγραφή και έχουν πλήρη εικόνα των υπηρεσιών τους. Έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν για πληροφορίες χρέωσης και άλλες επιπρόσθετες υπηρεσίες, καθώς επίσης να βρουν λύση στο πρόβλημά τους στην βάση συχνών ερωτήσεων.

Σημαντικό επίσης είναι ο εύκολος αυτοματοποιημένος τρόπος συναλλαγών online μέσω του portal https://portal.accessit.gr , καθώς μπορούν ανά πάσα στιγμή να εξοφλούν τα παραστατικά τους με 24ώρη εξυπηρέτηση.

callcenterΗ υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης σας προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την αυτόματη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών που εκδίδονται, λαμβάνονται και αποστέλλονται ηλεκτρονικά καθώς θα είναι και άμεσα διαθέσιμα στο portal portal.accessit.gr .

Ειδικότερα, μέσω της ολοκληρωμένης λύσης του portal portal.accessit.gr απολαμβάνετε πολλαπλά οφέλη, μετρήσιμα και σημαντικά:

  • Εξάλειψη της καθυστέρησης αποστολής του τιμολογίου με ταχυδρομείο.
  • Άμεσος και οργανωμένος τρόπος αναζήτησης και ανάκτησης αρχειοθετημένων τιμολογίων / παραστατικών.
  • Πλήρης αυτοματοποίηση και διασφάλιση της διαδικασίας τιμολόγησης.
  • Εξοικονόμηση χώρου φυσικής αρχειοθέτησης τιμολογίων (διατήρηση αντιγράφων σε ηλεκτρονική μορφή).
  • Εξοικονόμηση κόστους από τη σημαντική μείωση ή και κατάργηση της εκτύπωσης των τιμολογίων (χαρτί, toner κ.λπ.) και γενικότερα των παραστατικών.
  • Καλύτερη αξιοποίηση ανθρώπινων πόρων (ευχέρεια και ευελιξία στη διαχείριση παραστατικών).
  • Άμεση απεικόνιση του χρεωστικού & πιστωτικού υπολοίπου (συμφωνία πελάτη).

Καινοτόμες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας:

  • Αυτόματη ενημέρωση για νέα τιμολόγια μέσο ειδοποίησης email
  • Δυνατότητα download του παραστατικού
  • Εγγυημένη παραλαβή τιμολογίων (ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο)
  • Δυνατότητα υπολογισμού μέσης λήξης λογαριασμού

Μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις υποστήριξης επιλέγοντας από τα ανάλογα τμήματα καθ’ όλο το 24ώρο σε θέματα όπως:

  • Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης
  • Τμήμα Προσφορών & Πωλήσεων
  • Τμήμα Υποστήριξης για θέματα VPS - Dedicated Servers
  • Τμήμα Υποστήριξης για θέματα Domain Names
  • Τμήμα Λογαριασμών & Οικονομικών Θεμάτων
  • Τμήμα Υποστήριξης για θέματα Web Hosting
  • Τμήμα Υποστήριξης για θέματα Web Design
  • Νομικό Τμήμα Διαχείρισης Αιτημάτων

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

M